Sabtu, 29 Disember 2012

Assalamualaikum . 

Back To School  !!. * sukanya *  :p

Woo.. Bukan nak cerita pasal Sekolah Ta...... pi.....  Tapi ! I want to tell you about  ♥   <----- (this)



Woot Woot  T_T
Kenal tak Siapa dekat atas tu.? Confem la Tak kenal kan. Okey-II . Dorang nie Adik- adik Aku.
Dah semestinya Aku sayang Dorang kan. Dalam Senarai aku dorang yang kedua yang Aku sayang. Yang pertama semua orang tahu. Betul tak? Hohoho. Comfem My parents. Tak gitu!.  Kuang3


Hahaha.
Okey-II. Korang nak tau dalam adik beradik aku, Aku lebih sayang Adik perempuan aku.Walaupun dia banyak menyusahkan aku. Nie baru dua. Ramai lagi Insan- insan yang Aku Sayang.




Jeng Jeng Jeng




Insan yang ketiga  -,-

Selama nie aku kenal Dia Gitu-II je. And Then Pada tarikh 01.12.2012, Pada jam 08.15 p.m. Aku kenal dia dengan lebih rapat lagi.  :') .. Aku tak tahu la. Dia orang pertama yang pernah buat aku Sedih , Marah, And Happy. Kalau yang lain tu , semuanya buat aku sakit hati dan tak pernah lansung nak pujuk aku. Tak kesah pun. Disebabkan oleh Perangai Dia yang Aku suka. Aku terus boleh sayang dia. Tapi Aku pelik kenapa sejak akhir-akhir nie Dia Senyap jee.. Hmm. Mungkin Dia ____________. Tak pelah aku tak penting Dalam hidup Dia Kod. Aisehmen!


Insan yang keempat dan kelima. 

Siapa erk? o_O
lupa lah   ._.




OooOOOooOOoo
Ingat dah . Kawan baik Aku.



Dia nie kawan Baik aku.Comel tak? Dia banyak ajar Aku dalam pelajaran. So , aku nak berterima kasih dekat Dia sebab Ajar Aku. Thanks ya! Sayang Kau Mimi ! Lupa dah aku, Name Dia Nurul Syamimi Binti Abdul Aziz. :D





Okey.. Dia nie kawan sekepala Aku. Nur Suhada Azrin Binti Hassim. Orang panggil Dia "ADA". Kalau Aku takde mood. Dia lah orang yang buat Aku ketawa. Lek lu..
Kalau sekali Aku dah Ketawa . Insyaallah Aku tak akan Berhenti selagi tak balik rumah. Terutamanya Bila Kitaorang dah masuk Air. Lain macam je perangai kitorang. Dia nie sama je macam aku Kalau kena Air ujan sikit Terus Demam tapi aku boleh tahan lagi. :3





Aku rase nie jee kot yang insan - insan yang sayang. Take care of yourself.
Bubye.. Petang nie aku jalan With Kawan sekepala Aku.
Bubye ..
Assalamualaikum . 

                                                                                                 orang duk nengok je kau nie :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan