Jumaat, 8 Mac 2013

Nak Tak Nak?

                                                               Assalamualaikum .

Holla. Itew Tak Nak Itot Boyeh?? Hahar ^^. *gila sekejap* sekejap je, Asal tak seumur Hidup. 

-.- 
Ku Petik Bintang Cahaya yang terang *wahh Merdunye suara -.-*
Okey, Kita Kembali kepada Tajuk "NakTak Nak

Macam nie cerita dia, Mak ayah aku nak balik kampung And then Aku pulak banyak homework kena selesai kan. Kalau aku ikut Homework aku tak siap , Bila bukak sekolah kena lah tibai dengan roti john Cikgu Amri. *hebat sangat ke dia tu* weyh Jangan memain dengan dia badan je nampak besar, roti john dia besorr jugak. Sakit Wooo.. :'/

Kaki Aku pon Naik Lebam bila kene Tibai Dengan Dia. 

Sekarang nie Aku nak kena banyak Ulangkaji Sebab Result aku teruk sangat. *mestinakcakapakutakkanulankajisebabkuatberjalan* memang pon. 


Sekarang nie Aku tengah pikir Keputusan Nak ikut ke tak nak. 

Tolong lah.

Hmm.. Tak pelah. Aku nak buat keputusan Nie. 

Bye. Luv ya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan