Ahad, 17 Mac 2013

Perli?

Assalamualaikum .
 Hyep! Wow Terbakar muka Aku . Lawak pun Ade. Korang nak tahu kenapa?
Macam Nie ceritanya, Di IKBN, Temerloh Berlakunya perhimpunan pengakap negeri pahang. Pada hari terakhir acara di mulakan dengan solat subuh tapi kitaorang Ponteng! '-- 
Lepas tu kitaorang sarapan, lepas sarapan ada istiadat pagi. Nama je pagi tapi macam duduk tengah panas! Aku betul betul terpacak depan matahari. Kawan sebelah aku cakap 

????  : Muka aku burn sebelah je ^^v
Aku    : Haha --'

Lawa ape terbakar sebalah je daripada terbakar semua. 
Lame Kot Duduk tengah panas tu. 
*bolehjadipenceritatak?*

Tajuk tadi ape erk? Hmmmm.......
Perli kan?

Lepas je kitaorang istiadat pagi, kitaorang masuk depan and then bergambar. Posing maut punye! Haha ^^. Lepas je semua daerah bergambar ada lah ceramah pasal Skim Lencana. 
Ceramah punye ceramah Aku perasan yang Si Cikgu nie Perli Daerah Kitaorang iaitu Maran/Jengka.
Punye lah sedap dia perli kitaorang. Sabar Jelah! -.-

Masa on the Way balik kitaorang story lah dekat Cikgu kitaorang Pastu korang nak tahu tak ape yang cikgu tu cakap. Nak tahu tak?
Cikgu tu cakap Betul lah tu. Hah! memang panas lah hati aku . Terpaksa lah dengar ceramah Dalam kereta, nasib baik sekejap je. 

Hmm.. Rasanye sampai sini jelah aku mampu cerita sebab Aku mengantuk sebab semalam tidur lambat. Bye Assalamualaikum.! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan